El projecte de Fruiturisme consolida la seva projecció internacional PDF Imprimeix Correu electrònic

Mitjans de comunicació nacionals i internacionals s’han fet ressò de l’èxit de participació sense precedents viscut durant la campanya de la Flor’17.

 

Nueva_imagen_2


Fruiturisme ha donat una passa més aquest mes de març en el seu ferm objectiu de consolidar i fer créixer la marca i donar a conèixer a nivell internacional el projecte de difusió del món fructícola aitonenc.

 

Diferents mitjans de comunicació comarcals, catalans, espanyols i de països com Rússia o França s’han fet ressò aquests dies, des de diferents punts de vista, de l’extraordinari èxit de participació de la campanya de la Flor’17 viscut a Aitona.

 

L’alcaldessa Rosa Pujol assegura que “poc a poc i amb l’ajuda inestimable dels nostres veïns, pagesos i guies, anem posant el nom d’Aitona al món”. En aquesta línia, Pujol avança que “el fet que tants i tants visitants d’arreu del món vinguin a la nostra vila a gaudir dels encants únics que ofereix el nostre paisatge i que, a la vegada, d’això se’n facin ressò televisions, diaris i ràdios de tan diversa índole i procedència, vol dir que com a poble estem fent les coses molt bé, que el projecte de Fruiturisme manté la seva línia ascendent i que Aitona compta amb un potencial humà, paisatgístic i arquitectònic d’alt valor i molt preuat”.

 
© 2011 Ajuntament d'Aitona | Serbert Informàtica SL web masters
Copyright © 2024 Ajuntament d'Aitona. Tots els drets són reservats.
Joomla! és un programari lliure distribuït sota la llicència GNU/GPL.