L’Ajuntament posa a disposició dels veïns i veïnes un inventari gratuït de materials d’ajuda |
![]() |
![]() |
![]() |
Aquelles persones que requereixin algun dels materials que es posen a disposició poden posar-se en contacte amb el Centre de Serveis per tal de gestionar la seva entrega.
L’Ajuntament d’Aitona ha fet una aposta molt important per la gent gran amb la posada en marxa del nou Centre Municipal de Serveis, que ofereix a tots els aitonencs i aitonenques les eines i recursos de primer nivell necessaris per a garantir el seu benestar, posant especial atenció en les nostres persones grans.
I ara, el consistori fa un pas més en aquesta línia i posa a disposició un inventari de materials d’ajuda per a tots aquells veïns i veïnes que en requereixin, de forma gratuïta. Així, aquelles persones que requereixin algun dels materials que s’adjunten a continuació, poden posar-se en contacte amb el Centre de Serveis per tal de gestionar la seva entrega:
|