Aitona vol posar fi a les pudors provinents de l’àrea industrial de Fraga PDF Imprimeix Correu electrònic

 

L'alcaldessa Rosa Pujol intensifica la seva acció per resoldre aquestes pudors provocades per les indústries ubicades al Polígon Fondo de Llitera, al Baix Cinca

 

Aquesta setmana Rosa Pujol s'ha reunit amb el president de la Confederació Hidrogràfica de l'Ebre (CHE), Xavier de Pedro, per exigir que finalitzin definitivament els tràmits per a la connexió de la planta depuradora de la Plataforma Logística de Fraga amb el Polígon Industrial Fondo de Llitera. Cal recordar que l'Ajuntament d'Aitona ha cursat diverses denúncies ja que considera un greuge la permissivitat d'Aragó en aquest assumpte. 

 

L'alcaldessa va comentar en la reunió que "encara no s'ha portat a terme cap actuació després de dos anys de la denúncia per abocaments procedents del polígon a una sèquia d'Aitona que torna a generar molèsties als pagesos d'aquesta població, a més d'una intensa pudor en dies de calor". El resultat de la trobada és que De Pedro va comprometre's a convocar en quinze dies una reunió amb representants de la CHE i els ajuntaments de Fraga i Aitona per tal de resoldre l'assumpte. 

 

El govern municipal d'Aitona està disposat a reunir-se també amb els responsables de Medi Ambient del Govern d'Aragó perquè compleixin el seu compromís de connectar les empreses del polígon Fondo de Llitera i la depuradora.

 
© 2011 Ajuntament d'Aitona | Serbert Informàtica SL web masters
Copyright © 2023 Ajuntament d'Aitona. Tots els drets són reservats.
Joomla! és un programari lliure distribuït sota la llicència GNU/GPL.