L'Ajuntament busca consolidar la marca Fruiturisme entre la població de Lleida participant en una nova edició de la Fira de Balaguer

Aquest cap de setmana l'Ajuntament d'Aitona ha participat a la Fira de Balaguer exposant i promocionant la marca Fruiturisme. Per mitjà de l'estand del Consell Comarcal del Segrià, situat a l'espai de la Diputació de Lleida, el projecte aitonenc de la fruita dolça s'ha donat a conèixer a visitants de tot Catalunya i a representants institucionals que han assistit a la cita. Entre aquests últims, la vicepresidenta i consellera de Governació i Relacions Institucionals, Joana Ortega, el director general d'Administració Local, Jordi Souto, el director general d'Alimentació, Qualitat i Indústries Agroalimentàries, Domènec Vila, i el director dels Serveis Territorials de Governació i Relacions Institucionals a Lleida, Jordi Curcó.


Fruiturisme s'ha presentat en aquest esdeveniment amb l'objectiu de seguir potenciant el projecte de la fruita dolça el qual té com a protagonista les tres classes de préssecs: el paraguaio, la nectarina i la platerina. En l'espai expositiu s'hi ha pogut trobar tant material corporatiu i descriptiu del projecte com fotografies de la ruta de l'arbre florit, un dels atractius principals de Fruiturisme i que s'ofereix com a reclam turístic.

Responsables del projecte Fruiturisme i la tinenta d'alcalde de l'Ajuntament d'Aitona, Mª Antònia Royes, han valorat molt positivament la presència en aquesta fira de ressò nacional i creuen que "el projecte té el potencial suficient per atraure turistes i visitants d'arreu del país".
La Fira de Balaguer és una fira comercial i de serveis on hi tenen cabuda sectors com els de la maquinària industrial, el turisme i lleure, la moda i els complements, el comerç en general, la construcció i l'habitatge, l'alimentació natural i artesana o la mostra nacional de coques de recapte i samfaina. Dins el marc de Fira Balaguer ja és tot un clàssic la celebració del Concurs de Paletes de les Terres de Lleida.
|