Nou èxit de participació en el Campionat de Botifarra d'Aitona, que enguany destinarà els diners recollits a la protectora d'Amics dels Animals del Segrià.

El passat dissabte 23 de febrer va tenir lloc una nova edició del tradicional Campionat de Botifarra d'Aitona. 62 parelles es van aplegar des de primera hora de la tarda per tal de passar una entretinguda vetllada i alhora col•laborar en una causa solidària, ja que enguany el campionat presentava com a novetat el fet que els diners recaptats seran destinats íntegrament al sosteniment i suport de la protectora Amics dels Animals del Segrià.
Les partides van començar a dos quarts de quatre de la tarda i van comptar amb la participació de més d'un centenar de persones, entre les quals hi havia l'alcaldessa d'Aitona, Rosa Pujol, i l'alcalde de Bell-lloc, Ramon Consola.
Totes les parelles participants es van endur algun premi a casa, des de pernils fins a motxilles, passant per botelles de vi, oli d'oliva i una llarga llista de regals, però sens dubte el moment més esperat va ser el sorteig d'un viatge per a dues persones de 3 dies i 2 nits a Espanya o Andorra.
Donat que la jornada va ser llarga, a mitja tarda es va obsequiar els participants amb coca de sucre i en finalitzar el campionat es va servir un berenar complet a tothom a base de pa amb tomàquet, pernil, embotits, gambes, truites, etc. I com no podia ser d'una altra manera, des del projecte Fruiturisme no es va voler faltar a la cita i es va aportar la nota saludable amb el repartiment de pomes per a tothom gentilesa de Fruites Font.
Des de l'Ajuntament es dóna les gràcies a totes les persones que han col•laborat i participat en aquesta nova edició del Campionat de Botifarra. El notable èxit de participació posa novament de manifest el caràcter solidari i compromès dels veïns i veïnes d'Aitona.

|